En vecka...

  
Det verkar som att det inte bara är jag som har haft några mindre bra dagar.. Verkar vara många som har motgångar just nu. I vanliga fall brukar jag må som bäst under hösten, men inte i år. Det är mycket som händer just nu, stora förändringar i mitt liv. Jag hoppas bara att allt löser sig till det bästa. Men det brukar det ju göra.
 
Idag har jag däremot en bättre känsla i magen. Ett litet mindre tryck över mitt bröst. Idag kan bli en bra dag, vilket är lite extra tur då jag ska på sjukhuset för ett återbesök efter operationen, det är en vecka sedan idag. Hoppas verkligen att allt ser bra ut. Gasen har minskat betydligt i ögat, nu är det "bara" en stor svart luftbubbla som gungar runt i mitt synfält. Bubblan är ungefär lika stor som på bilden fast mer svart/grå tonad.
 
 
Annars har jag inte så mycket jag vill dela med mig av här. Men det kommer nog. Vissa saker måste få ta sin tid. Just nu är jag bara glad att jag har underbara vänner, en älskad familj och en helt otrolig och fantastisk pojkvän. Utan er skulle jag aldrig orka mig igenom allt. Älskar er!
 
  /Jessica
  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0