Första snön...


Tack fb som förstör min morgon! Det första man ser när man startar upp facebook är att alla skriver om första snön som kommit inatt. Jag älskar snö, vintern och allt som hör till (förutom att skrapa bilrutor). Här i Umeå är det pissigt blött och jag har missat årets första snöfall. Nu väntas bara alla bilder som folk kommer lägga ut som kommer att bidra till att det skär lite extra i mitt vinterhjärta.

När jag fyllde år (6/9) fick jag aldrig någon present av min älskling (han fick ingen av mig heller när han fyllde år). Men igår fick jag en försenad present. Skulle ha fått en kandelaber i lördags men de va slut i lager. Så jag fick den igår kväll istället. Du är bäst! Jag älskar dig!



Kommentarer
Susanne

Hemma är det mer regn än snö. Det kommer att snöa i Umeå i em/kväll. Kram

2012-10-16 @ 08:17:31
URL: http://jessicahelenas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0