Måndag.

  
En snöfylld måndag är vad det är idag. Jag älskar snö. Men jag måste erkänna att jag saknar helgens väder. Så sjukt mysigt. Fick sådana vårkänslor?! Vi gick iaf på en långpromenad igår och busade massor i alla fina löv som låg på backen.
 
   
   
   
Helgen avslutades med ett besök från Anna, Patrik och Tila. Vi passade även på att inviga årets glöggdrickande. Men nu är helgen slut och vardagen är tillbaka... Ikväll har vi FIKA på schemat. Först kommer D´s föräldrar och därefter tänkte mina trilla in. Alla vill säga hejdå till vårat lilla <3 Nedräkningen är i full gång nu. Har inte riktigt fattat det själv än, vilket jag nog aldrig kommer att göra heller. Känns så overkligt.
  
Nu ska jag ta och göra en renovering av min så kallade kropp. En dusch och lite ompyssling av mina fötter är ett stort måste nu. Sedan kanske det är dags att börja förbereda middagen innan min älskling kommer hem. Önskar er alla en fortsatt trevlig och snöig måndag!
  
Puss & Kram
   
   
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0