Som om hon vet...

Här sitter jag framför datorn och svara på mail jag har fått från olika personer ang. Tindra. Plötsligt kommer hon fram till mig, lägger huvudet i mitt knä och börjar tokskaka. Som om hon är rädd, som om hon vet vad som väntar henne. Tårarna bränner på mig. Hon återgå till att lägga sig på golvet och sova. Men efter en stund händer precis samma sak igen. Jag blir rädd jag sätter mig ner på golvet med henne. Hon sätter sig i mitt knä och efter en stund slutar hon att skaka. Istället vill hon busa, så hon busar med mig till mina tårar byts ut mot ett leende. Älskade lilla hjärtat, tänk om du kunde tala. Berätta för mig vad som är fel. Jag känner mig så hjälplös och jag är rädd.
  
   
    
   ...
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0