Nyår.

  
Funderar skarpt på vad man ska hitta på på nyår. Detta kommer att bli det första året på länge som jag kan vara någon annanstans än hemma. Första gången som man kan ha en klänning utan att vara rädd att den ska bli sönderriven när någon klättrar upp i knät på en av rädsla.
 
Vi funderar allvarligt på om man kanske ska dra iväg på en utlandsresa. Skulle vara sjukt skönt att komma bort och få lite värme på köpet. Har kollat på lite resor härifrån Sundsvall men det jobbiga är att det skiljer 500-1000kr mellan med och utan hotell för två personer. Jag som hade hoppats på att man kunde hitta en billig flygstol och sedan hyra något privat.
 
Vi får se vad som händer. Nu ska jag göra mig klar för att "gå ut och äta". Idag står det hamburgare på menyn ;-) Trevlig helg på er allihopa!
  
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0