Tröttis


Trodde kvällen skulle bli lååång, men icke. Klockan ha nu passerat 23 och jag ligger i sängen och kämpar med att hålla ögonen öppna.

Efter att jag anlänt till Umeå och checkat in på hotellet var det dags för första besöket på sjukhuset. Idag stod det spruta på schemat... Jag är snart uppe i 30 sprutor och idag var första gången som jag inte var i en operationssal vid injektionen. Kändes ganska läskigt måste jag erkänna. Men det gick bra, över förväntan och inte ett enda märke på ögat efter sticket :)

Efter sprutan gick jag raka vägen till hotellet och lade mig och sov ett par timmar. När jag sedan vaknade slog jag igång en film medan jag vaknade till liv. Plötsligt var det dags för middag och jag traskade ner... I matsalen hade de riggat upp för en orkester (?) och jag hann inte mer än att få i mig maten sen drog det igång. Dags för allsång med Umeås dragspelsklubb, jippi!! Jag slängde i mig en kopp kaffe sedan smet jag därifrån.

Då jag inte hade någon tv-dosa på mitt rum så passade jag på att fråga efter en. Tyvärr fanns det ingen extra och efter att jag och personalen hade sökt igenom mitt rum en gång till så fick jag byta rum. Men inte grät väl jag för det. Visst jag hade ett nyrenoverat rum på våning 5 (dom har renoverat rummen på de 3 översta våningarna) men rummet jag fick på våning 7 var aningen bättre ;-) Se bilderna nedan.

Där efter har jag pratat i telefon med några av dom bästa i mitt liv och sedan kollat klart på filmen jag påbörjade innan middagen. Vart tog kvällen vägen? Btw, om inläggen ser konstiga ut så är det för att jag bloggar från mobilen. Nej nu ska jag sova, blir en spännande dag imorgon!

Natti natti!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0