En Dag Kvar Till Den Stora Dagen Med Det Stora D:et Är Kommen.

Ja, precis, imorgon bär det av upp till Vemdalen - Vårforum med brudarna E & M. Sjukt kul kommer det bli! Jag ber till gud att jag inte kommer att behöva vara så bakis, har ju nämligen planerat att sola en massa :) Men det känns ärligt lite jobbigt att lämna mitt hjärta då hon är sjuk, uscha vad det gör ont i matte när hennes ögonsten är dålig. Ja i söndags hade hon diarré och natten mot måndag kom även kräkningarna. Så just nu äter hon medicin (som smaken cholkad - jummi) och ris i små små portioner, samt vätskeersättning. Tur att jag har en snäll kille som kommer att ta hand om dig medans jag är ute på äventyr!

Idag vaknade jag till en syn som chockade mig, T hade kissat i sängen och hör och häpna, även på SNUTTEN!? (tur att jag har tvättstuga idag). Men jag fattar ändå inte, det har ju aldrig hänt att hon kissat inne på natten, bara en gång och då var hon liten valp och efter hon hade gjort det kom hon raka vägen och väckte mig. Vad är det för fel på min hund? Hur som, så var hon jätte kissis när vi vaknade för då gick hon raka vägen och kissade på gräsmattan utanför dörren. Känns som att något inte står helt rätt till, men jag får helt enkelt hoppas att det var en engångsföreteelse och att det inte upprepas. Nä idag står det mycket på schemat, kanske dags att sätta igång. Men först en dusch så man vaknar till liv.

/J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0