Fredag 9 april

Jag somnade med ett leende på läpparna igår, jag är så glad för din skull att du har hittat en kanon kille som du är tokkär i och som verkar behandla dig som en prinsessa. Jag är glad för er skull att ni fick lägenheten som du trånade så mycket efter, det är du värd gumman!

Imorse vaknade jag dock inte alls lika nöjd, är så sjuk trött nu för tiden och inte gör vädret det bättre. Jag menar det är ju inte direkt så att jag tänker "Wow vilken härlig dag, solen lyser, det är varmt, idag vill jag verkligen gå en långpromenad". Nä usch och fy för detta väder, vi är många som behöver lite solsken nu, för att lysa upp den gråa vardagen. Dessutom börjar jag bli lite smått less att min hund har förvandlats till en föredetta vit hund.

Nä nu blir det en dusch innan det är dags att börja jobba, ska jobba hemifrån nu i förmiddag = sjukt skönt! Vill inte ha praktik nå mer nu, jag saknar skolan, mina klasskamrater, ja till och med mina lärare, och då är det fan illa. Nä tillbaka till verkligheten, ha en bra dag!

Hejhopp pillesnopp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0