Jag Skrattar Er Rakt I Ansiktet.

Hahahahaha.. Sitter i mitt sketna lilla rum på praktiken nu och skrattar åt er. Äntligen är jag klar och äntligen tänker jag inte göra nå mer slitgöra åt er. Ni ha utnyttjat mig och fått mig att få ont i magen och bli stressad vilket har gått ut över alla dom som jag tycker och bryr mig om, men ALDRIG mer. Nu har jag äntligen (efter att stressat sönder) blivit klar med de stora uppgifterna, jag skiter i om ni inte blir nöjd, jag har iaf gjort mitt. Så nu är det dags att ta ett nytt andetag och ta tag i skolarbetet.

Har en omtenta på fredag som jag redan nu vet att jag kommer att köra på, fattar inte varför jag ens tänker försöka.... Men först måste jag fokusera på min essä, känns som att där kanske jag iaf har en chans att få ett bra betyg, så nu ber jag till gudarna att hjälpa mig, hjälp mig att släppa spärren så att fantasin och effektiviteten flöder och fingrarna går utav helvete!

I övrigt så hade jag ingen bra dag igår. Morgonen börjar med att jag deklarerar och upptäcker till en mindre förtjusning att om jag hade jobbat EN timme mindre förra året (alltså tjänat 138 kr mindre) så hade jag inte åkt på lika mycket i restskatt, tack! Sedan betalar jag räkningarna med denna lön som jag sett fram emot sen i januari, när jag är klar sitter det fortfarande ca 7000 kr på kontot, man blir glad för en hundradelssekund, tills man kommer på att bilen måste in på verkstad och lagas av diverse anledningar - poff så kommer man bara att se röken av de där pengarna. Men hoppas hoppas så kanske de även räcker till ett bord och några stolar att ha på balkongen i sommar, ja och så mat då förstås ;)

Och så till min söt lilla rara stressade MM, man får inte skrämmas så där! Inte när jag själv kämpar järnet för att dö i en hjärtinfarkt innan veckan är slut!

Goodbye!



Kommentarer
Erika

berätta för mamma om Tindra och hennes känsliga mage och hon sa att de kan vara värt att testa en sak som egentligen är för människor som man köper på hälsokostaffären som heter SILICEA. Den är till för känsliga magar. Värt att testa iaf! :)

2010-04-29 @ 04:25:38
URL: http://erikawedin.blogg.se/
Jessica

Tack! =)

2010-04-30 @ 17:13:49
URL: http://jessicahelenas.blogg.se/
Erika

Om du mot förmodan testar, håll mig uppdaterad? :)

2010-05-01 @ 22:14:42
URL: http://erikawedin.blogg.se/
Jenny

Vill minnas att du var här på inflyttningsfesten och såg det ;)

2010-06-09 @ 10:34:44
URL: http://forthemorningafter.blogg.se/
Jenny

Fast jag vill minnas att du kommenterade med exakt samma kommentar ;)

2010-06-10 @ 11:08:25
URL: http://forthemorningafter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0