Lite Gott Och Blandat.

Ja så är det efterlängtade pusslet äntligen färigt, har även packat ner det igen, så nu är det E´s tur att lägga det. Hon har även sagt att man borde klara av att lägga ett sånt pussel på två dagar, så nu är det upp till bevis gumman, mig tog det dock nästan två månader, men å andra sidan jobbar jag typ dygnet runt också :p

  

Jag har kommit fram till en sak, jag har alltid haft hösten som favvo årstid, men nu är det nära på att våren ligger och väger så tugnt att de nog får dela första platsen. I lördags när jag hade slutat jobba tog jag, Tindra och D en promenad bort till S:t olofsskolan och busade lite. Måste erkänna att det blev väldigt bra bilder trots min dåliga mobilkamera :)

     

     

     

Shit vad många bilder, haha. Orkar inte ladda upp fler, kanske kommer några till senare.

/J


Kommentarer
jessica från väst

SHIT!! va stor lilltösa har blivit:S

Va längesen man hörde nått från dig:/

Hoppas allt e kanoners!

kram

2010-04-19 @ 22:40:13
URL: http://jesssicaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0