Första December.

Så var nästan alla julklappar inhandlade, bara 3 små grejor kvar att köpa :) Lite konstigt det där dock, jag blev klar med handlandet imorse, men då hade jag fortfarande inte satt upp adventsljussakarna ens.. Haha det brukar väl ändå vara tvärtom?!
Hur som, idag har dagen gått åt till att diska, städa, byta gardiner och julpynta lite.. Är inte klar än, men har nyss varit på promenad med doggen så jag tänkte passa på att ta en liten paus och sätta mig framför datorn en snabbis.

Nu va det väl en vecka sedan jag skrev sist och vad ha hänt? Jo jag är ett körkort (förarbevis) rikare. Lillebror och jag va och tog skoterkort i helgen som va.
Sen ser det väldigt ljus ut på lägenhetssidan måste jag säga. Hoppas bara att D får iväg sin lägenhet fort så vi slipper betala 3 hyror i flera månader, det räcker väl med att jag måste göra det. Annars ha det väl inte hänt så mycket. Jag ha fått ett bra och ett dåligt besked..

Det bra va att jag ha lyckats sänka mina värden drastiskt. Känns helt underbart att det lönar sig när man drar in på allt onyttigt och blir mer noga med insulinet :) Det som är mindre roligt är att jag ha fått en förberedning på att jag kanske måste till Umeå för operation. Känns inte lika bra måste jag erkänna. Det är så många frågor som snurrar i huvudet, så mycket att inte ens jag har kunnat sova inatt. Med andra ord ska förmodligen både jag och lillebror snart behöva pendla till Umeå för att få sjukvård..

Bästa kommentarerna på detta måste ha varit pappas: "kan man inte köpa nå typ av månadskort umeå-sundsvall?" och Annas: "men kan inte du och Johan skaffa en lägenhet i Umeå då?"
Hur som, ska ta och stryka gardiner och sätta upp i köket. Ser lite naket ut utan gardiner :p

Puss & Kram!!


Kommentarer
Johanna

Måste Johan också till Umeå?

Varför då? Jobbigt för er :(

2010-12-15 @ 15:10:34
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0