God Jul & Gott Nytt År

Ja så var det snart jul och jag hinner inte riktigt med mig... Alla julklappar är inköpta och inslagna, de är inga bekymmer. Däremot har jag inte gjort iordning skinkan och inte heller bakat och satt ihop pepparkakshuset än :p Vet inte om jag kommer hinna det heller..

Idag har jag mycket som skall göras, jag har hela bilen full med sopsortering som jag måste åka med (nu när jag äntligen har bytt batteri i den och den går som den ska igen). Jag har sex fulla IKEA-kassar med kläder som skall tvättas - tur att det går så fort i min tvättstuga :p 

Sedan kommer det folk som ska köpa alla mina vardagsrumsmöbler (inte soffan) imorgon så jag måste packa och fräscha upp dom en aning idag. För imorgon är David ledig och då kommer vi behöva satsa på att handla, städa och försöka tömma hans lägenhet så gott vi kan. Han har nämligen fått den såld och ska vara ute den 1 januari.

Har även sjukt mycket saker som jag skulle behöva åka till fyndlagret med. Så jag måste även försöka hinna åka några svängar dit. Det var många måsten här nu :p Skulle behöva lite hjälp tror jag. Så om det finns någon frivillig hjälpande hand (eller någon som vill köpa lite saker av mig) så är ni mer än hjärtligt välkomna!! <3

Nä nu har jag inte tid att sitta still längre. Ville iaf bara önska er alla en riktigt


God Jul & Gott Nytt År!




P.S. Jag återkommer förmodligen inte med en uppdatering förrän efter nyår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0