Guldkant På Vardagen.

Så var det åter tillbaka till vardagen. David jobbar nu i två dagar så då är man själv också tillbaka till vardagssysslorna. Men idag ska jag sätta en extra guldkant på den. Först ska jag till min frisör och klippa och färga håret, sedan ska jag raka vägen till V och fixa mina naglar - fan va snygg man ska bli till nyår ;)

Jag har förövrigt haft min bästa julafton ever! Så mysigt att bara få ta det lugnt och mysa en massa med mina gosar. Och inte blev det sämre av alla paket man fick:

  • Mjukisdress
  • Underkläder
  • Miniradio
  • Presentkort
  • Pengar
  • Vinställ
  • Lock-/plattång
  • Lovikavantar
  • Dammsugare
  • Trisslott
  • Pyjamasbyxor
  • Värmemadrass

Med andra ord fick jag väldigt många fina, härliga och oväntade julklappar - tack allesammans, jag är otroligt nöjd!

Nu är det inte många dagar kvar på detta år och förhoppningsvis inte alls långt kvar tills vi får flytta. Det står kartonger överallt här och det känns inte som att det hjälper att städa, det är ju fortfarande "stökigt". Men men, det f¨r ni som ska hit på nyår stå ut med ;) Åh känns spännande med nyår också, lite tråkigt bara att planeringen av nyår har kommit sist på priolistan hos alla parter.. Men det kommer nog bli bra ändå kan jag lova!

Och till alla er som jag inte kommer att skåla in det nya året med:

SKÅL och Gott Nytt År!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0