Jag Har Läsare - Coolt!

Haha nä det trodde jag aldrig och framförallt inte såna som jag inte känner :p

Idag ha jag varit i skolan hela förmiddagen, sen hem och käkat lunch, gått på promenad med Tindra, diskat och pratat med min finaste och underbaraste vän som alltid finns där för mig.. Tack gumman <3 Nu funderar sitter jag här och överväger om man ska ta och slå in några julklappar eller renskriva dagens föreläsning.. Kanske är bäst att börja med pluggandet och sen sätta sig i soffan framför tvn och slå in några klappar?!

Tack U men tyvärr verkar det ju inte gå vägen för oss med "VÅRAN" lägenhet :( Ha ju upptäckt radon i huset så nu väntar jag på att mäklaren ska ringa så att jag kan övertala dom att göra en radonmätning. I övrigt ha vi inte hittat någon ny intressant lägenhet, men i värsta fall får vi väl ta en hyres så länge. I vilket fall ska jag vara ute ur min den sista februari. Men just nu hoppas jag nog mest på att Davve får sin såld så snart som möjligt så vi kan bli sambo på riktigt. Sen spelar det ingen roll vart vi bor så länge jag får bo ihop med honom ;)

Imorgon är det dags igen, 9.40 har jag tid på sjukhuset.. Usch vad less jag är på det här nu och jag kan bara tänka mig hur less min mamma är som får skjutsa mig hela tiden. Men så är det när ens pojkvän och de flesta vännerna varken har körkort eller bil :p Hur som så hoppas jag att det går bra imorgon och att jag kan få några positiva besked för en gång skull!

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0