Så Jävulskt Respektlöst!

Så sitter man här framför datorn när jag egentligen borde vila.. Dels vila mina ögon efter dagens behandling, men även vila huvudet och kroppen för att förhoppningsvis bli av med min förkyldning. Idag har hostan börjat smyga på samt att jag typ inte har någon röst :p Hur som så sitter jag bara nu här en snabbis medans jag väntar på att Davve ska komma hem så vi kan dricka kaffe.

Idag ringde Henke och upplyste oss om att vi haft inbrott i förrådet, tackar! Jävla respektlösa idioter! Fattar ni inte att ni förstör för andra?! Har ni inte pengar att köpa det ni vill ha ska ni faaan inte ha det heller! Önskar att jag nån gång kan få komma på någon när de gör inbrott så att jag kan få ta ut alla aggressioner jag har mot såna människor och slå dom..

Nä nu ska jag dricka kaffe med min snygging!

Puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0