I Like To Move It, Move It!

Jo de va ju Dalgatan och kaffe som gäller idag också, dock jobbar J så just nu är det bara jag och Tindra i denna mysiga, tok sköna och trivsamma lägenhet.

Fattar förresten inte hur diskhögen kan växa så fort trots att jag typ inte lagar nå mat, hmm.... Måste vara alla mina gäster (läs inneboende) som skitar ner. Nej, nästa gång nån kommer skall jag inte låta denna lämna lägenheten förrän denne har diskat undan ALLT! Och nä självklart kommer jag diska undan allt nu innan första besöket så att inte den får ta hela den STORA högen.

Men just nu är diskstället fullt så jag passar på att skriva några rader, sedan ska jag ta en brottningsmatch med Tindris in i duschen i väntan på att få fortsätta diska. Jippi. Ikväll blir det tidig sänggång då ja ska upp tidigt imorgon, men först blir det förmodligen en promenad med Tindra och D.

/Gloria


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0