If I Was A Rich Girl!

Så skulle jag be Sundsvalls kommun fara åt h**vete och sen skulle jag åka iväg och göra min praktik någon annanstans. L gav mig tipset att fixa en rik kille lite fort så jag har någon som kan betala mina räkningar medans jag drar iväg och gör praktiken där jag vill. Sagt och gjort, jag spanade in en kille som kom in för att lösa in en vinstlott, men efter att ha bytt ut lotten ett antal gånger och sedan stå där tomhänt så var han inte så intressant längre. Fast å andra sidan va han nog liiiiite för ung för min del.

/Hon som älskar skolan för tillfället och inte vill gå ut på praktik


Kommentarer
A

Jo men de var ju skoj. Frågade om ni ville följa med ut ikväll ju! Det är jennis hund.Sanna passar han.

2010-02-17 @ 12:16:11
URL: http://anibananis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0