Nu Är Det Inte Många Timmar Kvar Till Helvetet Tar Fart!

och jag kan inte göra något annat än att hälsa mitt nya liv välkommen! Så just nu sitter jag här nyduschad och dricker ett glas rötjut, äter choklad och njuter av ledigheten. Lägenhet är nystädad, ljus tända överallt och Tindra sover, kan det bli bättre? JA!!!! Jag ska bara måla naglarna och invänta trevligt sällskap så är mitt liv fulländat sen :)
   
I helgen har jag inte haft tid att göra så mycket, i fredags sov min lillebror här, sen blev det mest plugg igår + lite mys och sen har HELA dagen idag gått åt till att plugga. Men nu är jag äntligen klar med rapport-helvetet och jag behöver inte ha med den att göra nå mer, om jag inte får komplettering dvs.
  
Ja som sagt, imorgon börjar mitt nya liv. Fast bara i 10 veckor, sen kommer allt återgå till det normala. Fast vadå bara 10 veckor, det är ju ändå 2,5 månad *suck* Med andra ord börjar min praktik imorgon och därmed försvinner mitt privatliv. Känns som att jag inte kommer att ha tid med nått annat, alltså värre än i normala fall.
  
Tindra!
Jag hoppas att du kan förlåta matte för att hon kommer vara väldigt tråkig nu en period och jag hoppas verkligen inte att du deppar ihop för det. Älskar dig så oerhört mycket och det gör ont i mig när jag tänker på att jag inte kommer att ha så mycket tid för dig nu. Jag lovar att du ska få min uppmärksamhet i varje vaket tillstånd nu jag är hemma!
  
/Busy woman



Kommentarer
jessica H vettu

faan va dött de e på denna bloggen de sista:(

fast de e klart du verkar vara en upptagen kvinna just nu!!=D

Hoppas du har de kanon tjejen..puss

2010-03-02 @ 11:55:32
URL: http://jesssicaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0