Oh La La La ~ Det Här Måste Vi Ju Fira!

Här sitter jag, rak i ryggen, håller in magen, trycker ut brösten och plutar med läpparna. Ja jag ser sådär förbannat snygg ut som bara jag kan göra. Kommer bli en bra dag det här, det känner jag på mig.

Haha eller hur var det egentligen? Mjukisbyxorna är fortfarande på och det kommer dom förbli ett antal timmar till, idag blir det plugg hela dagen - boring! Tur att J gjorde en sån härlig spellista igår som jag kan poppa hela dagen. Ikväll blir det jobb, jobb som jag faktiskt ser fram emot. Kul kul! För övrigt så jobbar jag 5 dar i streck nu, kanske inte lika kul :p

Tack min underbara girls för igår förresten, alltid lika trevligt att mysa med er! Men vi måste bli bättre på detta, det är ju inte så ofta som vi drar ihop en ladies night lixom. Nä dags för ändring på det tycker jag!

För övrigt har jag fått nys om att jag har en hemlig beundrare som tydligen spanar på mig via min blogg - det känns både roligt och spännande. Undra när den där coola killen ska våga sig fram och bjuda mig på en bio-dejt egentligen... Ja eftersom du förmodligen kommer att läsa detta så vet du nu att jag väntar på dig.

/Snygg_Brutta_86


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0