Snart Är Det Lördag Igen!

Ojoj vad fort denna vecka har gått och vad har hänt då? Jo hälsodagen har äntligen blivit avklarad och en nöjd liten projektledare har blivit sedd i media, haha eller ja iaf dagbladet (http://dagbladet.se/nyheter/sundsvall/1.1783967). Jag har kuggat en tenta för första gången, klarade däremot den lilla tentan, precis på ett 0,5p :) Undra när det blir omtenta då, som tur är så va jag inte den enda så jag slipper sitta själv och plugga.

Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, jag och lillebror sitter framför varsin dator inne på kontoret och nördar, han med hörlurarna på och jag med en kaffekopp i handen. Är riktigt mätt nu, ha nyss vräkt i mig massa tacos. Skulle vilja åka till Birsta, nån som är sugen på att köra mig? Jag har nämligen ingen bil med mig och dessutom drach jag och A en öl tidigare så jag törs inte köra nu.

Ikväll blir det förmodligen lite vin och mys bara, imorgon däremot har A fest, haha undra vad det ska innebära för tokigheter..? Fast jag lär ju vara helt slut i kroppen imorgon, har skottat min stor balkong idag + balkongen i trapphuset som för övrigt inte blivit skottad på hela vintern. Haha det gick inte ens att öppna dörren, jag fick pressa mig ut genom en glipa på ca 15 cm, tur att jag inte hade hunnit äta tacos än då :p

Tänkte att jag skulle bjuda på denna fantastiskt snygga bild på mig som ändå halva Sundsvall redan sett idag..

Hälsodagen 100204



/Frukt-Donnan

 



Kommentarer
Mamma

Olik dig men otroligt snygg.

2010-02-06 @ 14:07:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0