Stackars Mattes Lilla Älskling, När Skall Du Få Bli Bra Egentligen?!

Jahopp.. Då var det här helgen över. Lite tråkigt kan man tycka, men rätt skönt på det sättet att det är måndag och äntligen får man börja vara nyttig igen, för usch vad jag o D ha varit onyttiga i helgen. Haha fortsätter det så här så kommer jag väga 10 kg mer till sommaren, istället för 5 kg mindre.

Det ringde precis från djurkliniken, Tindra är INTE allergisk. Frågan är då bara vad som är fel på henne.. Hm ja nu ska jag iaf börja ge henne kortison och hoppas på att det blir bättre. Men det är nästan så att jag hoppas att det inte blir det för jag vill ju inte behöva hålla på att ge henne det resten av livet. Ja menar hur bra kan de vara?!

Usch usch, nu är det mindre än en timme innan jag börjar skolan. Ingen rolig dag det här, kommer inte få slapna av förrän kl 22 ikväll då jag går i skolan hela dagen och sen raka vägen till jobbet. När ska man egentligen få den där "egen tiden" som alla pratar om?! Den dagen ser jag fram emot, den dagen kommer bli stor, den dagen kommer jag att vara riktigt lycklig!

/Jecka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0