I'd Heard About You Before, I Wanted To Know Some More, And Now I Know What They Mean, You're A Love Machine!

Jo då sitter man här och äter delar av gårdagens efterrätt till frukost - hallon och vispad grädde - jummie! Undra vad man ska hitta på idag då. Eller den här veckan rättare sagt. Går bara i skolan imorgon, fast å andra sidan jobbar jag 5 dagar den här veckan. Nä det får tiden utvisa, kanske ska passa på att plugga lite ;p Ska iaf avsätta en dag den här veckan till att umgås och skvallra med JJ och mysa och gosa med lilla M.

Måste även skryta om att jag igår spöade sm-mästaren i singstar med 2000 poäng, inte illa pinkat de ;) Dock kommer jag inte ihåg på vilken låt det var, J hjälp mig, jag tror att mitt minne sviker lite från igår. Så ja det var en trevlig kväll med god mat, trevligt sällskap och lite vin igår, tack allesammans för det! Nä kanske dags att ta tag i disken........ Hörs då!

Sommaren 2009



/Blivande em-mästare i singstar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0