Dressed For Success!

Fuck då blev min Stockholmsresa ner till M inställd. Undra vad man ska hitta på i helgen istället. Hade ju varit sjukt kul att få träffa den karln, va ju ett tag sen sist, men men. Får hoppas på att han kommer upp hit snart istället!

Ikväll är det klackarna i taket som gäller, Jenny är på och ha precis börjat styra peppmusiken - ItaloBrothers. Ikväll blir det åka av. Dock måste jag upp till skolan imorgon, men va är det man brukar säga, den dagen den sorgen?! ;)

Fy och usch vad jag börjar längta till fjällen nu, börjar känna mig riktigt taggad. Fy fan va kul vi kommer att ha i år E, jag känner det på mig. Minst 2 förfester och 2 efterfester är ett MÅSTE!

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0