Fem Dagar Kvar.....!

Tjoho!

Här sitter man nu, fast utan kaffe och utan J. Lite tragiskt känns det faktiskt. Fast Tindra är ju iaf med mig, hon ligger här i sitt nya rum och gnager på ett super smaskigt litet ben - nöjd tjej! Ja det är sant, jag har nu gjort iordning den lilla alkoven i köket till ett rum åt henne, jätte mysigt blev det, måste bara hänga upp en hylla och en tavla så är allt klart.

I övrigt så är det nedräkning på hög nivå nu, endast 5 dagar kvar till den första årliga resan, shit vad jag längtar nu. Jag och E va även på en shoppingrunda tidigare ikväll för att införskaffa oss lite nya party kläder. Dock blev det endast ett par nya jeans till mig och papperstallrikar, plastglas och plastbestick för att skippa disken till veckan :)

Kanske ska ta och försöka komma i säng i tid ikväll, har skola hela dagen imorgon..... *huvudvärk* Haha.. Nä nu blir det en varm dusch och sen ska jag krya upp i soffan med en bok. Men hör och häpna, det blir inte en skolbok, hihi det blir en bok som jag ska läsa i jobbet däremot. :p

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0