Hhhasck - Den Vanligaste Dödsorsken!

Jahopp så sitter man på Dalgatan, dricker och har ångest, men inte den vanliga ångesten som man ändå kan skratta åt utan nu är det tenta ångesten som hägrar. Jag brukar ju aldrig få ångest över såna här saker, men nu tror jag faktiskt att jag ha det för att jag verkligen inte ha pluggat, eller så börjar jag helt enkelt bli gammal :p Ikväll blir det till att jobba, härligt, få komma bort från lägenheten men även från skolan. Hoppas att det händer lite ikväll bara så att man inte behöver räkna timmarna......

Igår fortsatte jag med mitt lilla skönhetsingrepp på näsan btw, så nu börjar ja för övrigt bli lite svart på näsan. Efter mitt besök på Relax möttes jag av en fortfarande full J som inte hade någon röst kvar och ändå försökte berätta om sin kväll i storstaden, nä jag är inte alls avundsjuk! Efter några timmars sömn övergick hennes fullhet till slitenhet, sjuk sliten va hon den stackars flikkan. Så med andra ord fick jag inte så mycket pluggat igår och om man ska räkna ut oddskvoten på hur stor chans det är att jag kommer att klara tentan idag så ligger jag på underrisk. Fan det första jag fick göra imorse var att torka spya, m.a.o. är det inte min dag idag.

Wish me good luck!

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0