Jag Kunde Ju För Fan Inte Ens Skita!

Här kommer äntligen den efterlängtade updaten från Vemdalen.
Fy fan vilket äventyr. Mycket bajs och lite spya men än så länge lever vi.

Peter, Jocke, Anders, Micke, Oscar, Petter, Andreas, men va fan heter du? Äh jag kallar dig för Benny. Men ska man ta det som en komplimang när en Benny tror att man är 34 år, gift och två barns mamma, haha halva inne. Eller? Fast kanske hellre det än att vara lika Anna Book fast mycket sötare ;)

Men för att dra en lång historia kort så inleder vi varje dag med att tvinga i oss en mellis och några shotar sen sticker vi bort på afterskin för att skaka våra små rumpor. Sen blir det några bira i bastun och sen förfest i husvagnen med massa gamla godingar. Sen styr vi våra steg mot hotellet och röjer i schlagerbaren innan det är dags för att besöka den sjukare efterfesten efter den andra :p

Topp 5 
1. Elena drar minst 30 vurpor på 1 km
2. Jag kunde för fan inte ens skita utan el, men de enda dom kunde erbjuda oss va en micro att värma maten i
3. Första gången på 5 år som vi får visa leg och kommentaren från vakten var "Fan va gammal ni är"
4. Bastuar på en efterfest utan att bastun är på
5. Peter, Jocke, Anders, Micke, Oscar, Petter, Andreas, äh jag vet fan inte vad han heter (haha och dom var kompisar)

Vi ses i dimman!
/Kerstin & Kerstin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0