Nytt år - nya tag!

Tänkte inviga det nya året med att radera alla andra år och skaffa mig en ny blogg. En student som nyligen har blivit singel och som nyss har flyttat till dalgatan, va säger man? Allt kan hända, därav namnet på min nya blogg. Hoppas att du kommer få en fortsatt trevlig läsning här..!

Btw, fan va många det är som blir singel nu.. S.I. ringde mig nyss och undrade om jag visste om någon lägenhet, hon hade tydligen separerat från killen. Ja antingen blir man singel eller så skaffar man barn. Tror inte att ja ha speciellt många kompisar som har förhållande utan barn just nu.

/J


Kommentarer
Anonym

hej du=) dig va de längesedan men hörde något från.. dock har inte jag hört av mig heller direkt..:S hoppas allt e bra!! P.s Gott nytt år i efterskott! kram Jessica(vara)

2010-01-05 @ 14:04:12
Jecka

Men gud, hur lyckades du hitta igen mig här?

Men kul iaf! Allt är bara bra här! Väntar ju fortfarande på att du ska komma upp och hälsa på mig, miss you! Kram Jessica (sundsvall)

2010-01-05 @ 17:19:46
URL: http://jecka.bloggagratis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0