Ohh Sugar Pie Honey Bunch, You Know That I Love You!

Tack J för att du ställer upp för mig i vått & torrt. Jag menar vem skulle komma hem till ett vrak som ligger under täcket i soffan med cheeseballs, pasta med skinka och bladspenat (fast de va du som åt de), 2 st dubbelnougat, dragster 3000, ölkorv, mumsmums, trocca och cola light? Allt jag behövde stå för var kaffe och Smala Sussie ;) Fy fan vad vi vräkte, men ibland är det tillåtet att tröstäta lite.

Haha det ringde nyss en försäljare som vill sälja på mig bantningsmedel.  J de va inte snällt av dig att ringa och säga att jag hade gått upp 2,5 kg igår och att jag behövde tabletter för att få bort dom snabbt.. Okej att det är sant, men jag menar kom igen, det angår väl ingen annan? Btw ska jag snart ut och promenera med min chef, så de så..

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0