Om Du Vill Så Kan Jag Smuggla Sprit!

Haha såg nu att jag igår hade skrivit som att jag satt och drack sprit, så var det naturligtvis inte. Kaffe givetvis! Eller ja iaf den tiden på dygnet. Även att igår när en klasskompis konstaterade att jag skulle jobba igår kväll och inte skulle ut och tentafesta så sa han "Om du vill så kan jag smuggla sprit till jobbet ditt". Haha jag menar det är ju väldigt lyckat då man jobbar drog förebyggande. Smart M.

Idag blir det jobb igen, dock bara ett kort pass, men först ska jag ut och göra Birsta på en timme, undra hur jag ska hinna det? Prioritering! Sen ikväll blir det förhoppningsvis bara en lugn kväll med lite myspys. Tindra fick btw ett ben för första gången på en månad förut, oj vad hon slukade det fort. Stackars mattes älskling som inte fått äta sina kära ben än som hon fick i julklapp, men snart så gumman. Nä usch vad klockan går fort, jalla jalla.

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0