One Week Ago - skratten ekar fortfarande!

Jaha då sitter man här vid köksbordet i lägenheten på Dalgatan med en kopp kaffe, det enda som saknas är J. Fan saknar dig lite, ha ju lixom blivit van med nån som öppnar dörren, skriker hallå, går in i köket sätter på vattenkokaren och går sedan raka vägen till toaletten. Men de är väl kanske bara idag jag måste vara utan dig, kan ju alltid hoppas på att du kommer imorgon igen!


Shit va sjukt kallt det är ute, mer än 20 minus. Tur att jag har en pappa som är räddare i nöden och lyckas komma körandes när jag va på väg hem förut på lunchen och så snäll att han kom tillbaka sen och körde ner mig till skolan :) Han tänkte även skjutsa hem mig, men pga J så glömde jag bort det och gick istället, sen ringde pappa när jag typ va hemma. Söt!


Min mamma har för övrigt skaffat facebook
, haha. Även att hon lade ut bilder på mig när jag är full det första hon gjorde, schysst mami! Nu väntar jag bara på att hon ska skaffa blogg. Ska snart ta och åka hem en sväng till mina föräldrar så jag får väl se om hon är redo för blogg redan idag, eller så kanske hon bara nöjer sig med att läsa min. Nä nu ska ja ta o ringa E och se om hon ska med o hälsa på mamma och pappa eller om jag ska plocka upp henne efter jag varit där.

/J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0