Tjabba, Tjena, Hallå Farbror Låtsas Blå!

Dalgatan - update!

Just nu sitter som vanligt jag och J vid köksbordet och dricker kaffe. Dock ska hon snart svika mig o dra till N. Undra vad man ska hitta på dårå. Kanske borde ta och käka nått och sen ta en dusch o vänta på bättre tider. Händer inte mycket här nu. Eller ja det beror på hur man ser det, självklart är det mycket skratt och spejzning som vanligt, men inget utöver det.

Kanske ska gå in på funplanet.se och ragga lite, se om man kan hitta nått lammkött. Eller så får jag helt enkelt dö i soffan till nån film ikväll som vanligt. Nyktert blir det iaf, om inte J lyckas lura i mig ett glas rötjut innan hon drar. Nä nu ska jag ta och vara social igen. Skaka rumpan åt mig ikväll alla ni som ska ut och röjja!

/*rollergirl_86*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0