Update Från Kerstin Som Vakten Älskar Att Tracka!

Här sitter lilla jag i min ensamhet och suger på en snus och dricker päron lättdryck, fast de är då inte fy skam ska jag berätta för er. Min bästis ligger för närvarande och sover, ska snart gå och hoppa på henne och kanske ge henne en puss och fråga om hon vill att jag ska bjuda henne på lunch (m.a.o. lägga upp maten på en tallrik och värma den i micron).

Senare blir det en promenad bort till skidshopen och hoppas på att de har rea, blir nog även en sväng in på inredningsbutiken, har ju lovat frugan att köpa med mig en kärleksgåva hem till henne ;) Sedan ska vi skaka rumpan en sista gång på afterskin, dock i nyktert tillstånd, om alkoholen gått ur kroppen tills dess dvs. <efter det ska jag och min bästis ha det mysigt i bastun och leka spa innan det är dags att packa ihop detta äventyrs kvarlevor och bege oss hem till snöstormen.

På återseende, om vi inte kör åt helvete på vägen hem :p

/Kerstin


Kommentarer
Gunilla

Varför 3 lika inlägg ? Om det varit en annan tidpunkt kunde jag förstå men klockan 13,40 ?

2010-01-29 @ 22:08:40
Jecka

Haha det hade jag inte sett, måste ha blivit nå fel på Internet ;p

2010-01-31 @ 18:54:14
URL: http://jessicahelenas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0