When I Think About You I Touch Myself!

I don't want anybody else. When I think about you. I touch myself. I don't want anybody else. Oh no, oh no, oh no.. Shit jag åkte på spö igår på singstar sm - illa. Men då jag ägde på schlager så borde jag ändå vara värdig nog att få följa med till em. 

I övrigt ha det inte hänt så mycket i helgen. Har pluggat liiiite. Köpt en soffa som var trasig så jag får den nya på onsdag. Någon som vill köpa min gamla soffa billigt? Sen har jag skaffat mig ett öppet förhållande med min kära distanssambo. Vilket ju känns jävligt bra då hon aldrig sover här.

Igår var det meningen att vi skulle åka pulka, men vi sköt på det till nu i veckan, vilket för övrigt måste bli imorgon, då J sticker till sthlm utan mig på onsdag och sen jobbar hon torsdag och vi båda jobbar fredag och lördag. Fast jag tror att vi har ändrat oss, det blir inte pulka, det blir nog madrass :)

Nä nu kanske det är dags att plugga lite, ha ju ändå dubbeltenta på fredag. Usch jag kommer inte klara det, haha jag har knappt öppnat böckerna. Men men, jag får skylla mig själv helt enkelt. Fast å andra sidan är det då det brukar gå som bäst för mig.

Då J vägrar svara och berätta hur jag ska göra för att dela en låt så får jag helt enkelt bara ge er länken. Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=RMaPOpAKQMQ

/J



Kommentarer
Anonym

meh, klart ja inte gjorde. ja gillar ditt kaffe, det är delicious!

2010-01-11 @ 18:52:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0