Alltid Är Det Nått..!

Jaha och vad har helgen bestått av? Jo jag har typ inte gjort ett smack, rensat klar och därmed skrapat ihop 500 kr :) Annars har det bara varit lugnt, haft ont i huvudet och känt mig allmänt hängig, vet inte om jag kanske håller på att bli förkyld.. I lördags gick jag och lade mig före kl 22, stackars Davve som fick sitta kvar själv i soffan och se klart filmen.

Det känns som att det inte finns mycket positivt i min närhet just nu, det är bara tragedier hit och dit. Ingen nämnd, ingen glömd. Men jag tänker på er allihopa och jag finns här för er. Min dörr står alltid öppen för människor i min närhet som behöver mig, glöm aldrig det!

Och som pricken över i:et så fick jag ett samtal nu när jag var ute på morgonpromenaden om nästa händelse som inträffat.. En nära släkting till mig ligger på sjukhuset, fick åka in inatt. Jag håller tummarna för dig och tänker oerhört mycket på dig! Krya på dig fina du!

Nu ska jag ta och göra mig klar och sen åka till Anna-Ida.. Flickorna tänkte göra Birsta idag, eller rättare sagt IKEA, Elgiganten och ArkenZoo. Ibland kan det vara skönt att få något annat att tänka på. Funderar på att köpa en till orkideé att förgylla min tillvaro med :)





Håll om

Håll av

Håll ut

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0