Hipp Hipp Hurra!

för min snygging Wilmer idag! Grattis mosters älskling på 7 årsdagen! Och ett grattis till pappa på farsdag! Kramar till er båda!

Om en halv timme ska vi iväg och kolla på en lägenhet. Jag hoppas att internet duger för D där för i så fall skulle jag tro att lägenheten blir vår. Kontakter vettni ;)

Igår gick halva dagen åt till att hjälpa pappa att flytta ved, sen jobbade jag kvällen.. Och dagen ser väl iprincip likadan ut idag. Efter vi varit på lägenhetsvisning så ska vi hjälpa pappa med sista veden samt att lasta skotern, sen ikväll kallar jobbet igen och sen va denna helg över.. Usch vad tiden går fort ibland :(

Nä nu ska jag ta och överaska D som står och diskar :)

Puss å hej!
/J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0