Hoppas, Hoppas, Hoppas, Hoppas!

Ja det var i princip vad överläkaren sa till mig igår, att jag inte får sluta att hoppas och hoppas. Vilken jäkla tur att hoppet är det sista som överger oss människor ;) Hon sa även att hon hade diskuterat mitt fall med en väldigt kunnig kollega och de verkade bekymrade över hur det kommer att gå för mig. Men hon sa att jag aldrig få ge upp, aldrig sluta hoppas och hon lovade att göra allt i sin makt för att jag åtminstone ska kunna plugga klart. Så just nu hoppas jag över allt annat att jag kommer att vara klar med skolan till sommaren trots allt.

Men för att må lite bättre sitter jag just nu och lyssnar på lite julmusik och njuter av all snö ute. Jag tycker verkligen att det är så himla mysigt! Det är nästan så att man vill börja julpynta, baka, dricka glögg och springa på stan i all trängsel och köpa julklappar ;) Haha jag undrar om det verkligen står rätt till i mitt huvud ibland ;p

Nä jag kanske ska ta och gå ner till tvättstugan och se om man kan ta och tvätta lite idag, det är verkligen dags nu.. Skulle även behöva uträtta en massa ärenden, men känns inge kul att köra bil, dels p.g.a. all snö och dels p.g.a. andra omständigheter. Men men.. Får se vad som händer idag.

På återseende!
/J


Kommentarer
Johanna

Milton kommer förmodligen att vara på dagis. Och eftersom det är vardag så lär det ju vara bara jag och Henke som flyttar. Kanske Sandra och Sara. :)

2010-11-12 @ 16:39:27
URL: http://jordi.blogg.se/
Johanna

Vi ska vara ledig ons-fre. Om jag får. Henke får ledigt iaf. Så vi hade hoppats på att flytta och städat klart tills på söndag och lämna över lägenheten på måndagen.

2010-11-13 @ 00:10:30
URL: http://jordi.blogg.se/
Johanna

Vill du trängas så är Birsta bättre ;)



varför skulle du inte få plugga klart vännen?? :(

2010-11-13 @ 08:44:59
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0