Jag Ser Det Snöar, Det Va Väl Roligt, Hurra!

Nej jag är inte ironisk, jag tycker att det är tokmysigt med snö, massa snö ska det vara =) Däremot tycker jag inte om när det blir kallare än -5 grader, men annars älskar jag vintern med all snö. Fast å andra sidan älskar jag alla årstider och blir som ett litet barn på julafton så fort en ny årtid har tagit fart ;)

Jag vet en till som älskar snön också. Tindra fick verkligen damp och tyckte att det var jätte roligt att få hoppa omkring och busa i snön imorse på morgonpromenaden. Och på köpet fick hon träffa världens snällaste rottis på vägen hem. Emma har en STOR rottis hane på lån så vi får hoppas på att det blir mer bus med dom i snön senare idag :)

T ligger här bredvid mig på golvet nu, helt slut efter att fått busa i snön.. Kanske jag ska passa på att dammsuga lite nu medans hon är så lugn?! Kanske lika bra att göra det nu innan man hoppar i duschen och gör sig klar för att se vad dagen mer har att bjuda på. Men lite pluggande måste jag också försöka hinna med :p

Bjuder på några 2 år gamla bilder, men jag kan lova att hon fortfarande älskar snö lika mycket!

Jag älskar snö!hihihiSötnosen som alltid har älskat snö :)

Pussar & Kramar
/J


Kommentarer
Fia

Tack så mycket :) det är så spännande!



Jag blir liksom stel av skräck när det börjar dyka upp siffror... Haha hoppas det går bra!

2010-11-10 @ 12:55:36
URL: http://fialotten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0