Njut Av Livet Idag, Imorgon Kan Det Vara För Sent.

Detta är precis vad jag tänker göra idag. Har nyss varit ute på en uppfriskande morgon-
promenad. Ska strax ta och unna mig ett litet hemmaspa, sedan kl 12 ska jag iväg och göra nagelförlängning :D Åh vad underbart det ska bli, nu var det länge sedan jag hade fina naglar.
Annars idag blir det att åka till fyndlagret med en massa skrot, och allt som blir över skänks till erikshjälpen. Så med lite tur kanske man gör någon annan till en lycklig ägare av någonting nytt idag ;)

Skulle även behöva tvätta, dock vet jag inte om jag vågar.. Det var översvämning i vår tvättstuga i onsdags när jag skulle tvätta så istället fick jag tvätta det viktigaste hos mamma, men det är ju lite kvar. Hur som vet jag inte om jag vågar använda tvättstugan pga. översvämmningen som var tidigare i veckan.. Vattnet är borta men vet ju inte om problemet är åtgärdat än :p

Annars idag har jag inget planerat. Tror att Davve är upptagen ikväll så det kanske blir till att våldsgästa min föräldrar för femte kvällen den här veckan :p Fast å andra sidan verkar de uppskatta att få hjälp, däremot gör inte min rygg det :( Nä nu är det dags att ta och börja med min hemmaspadag :)

/J

P.S. Jag har världens underbaraste pojkvän!


Kommentarer
Gunilla

Håll modet uppe gumman, vi tror att allt kommer att gå bra även om det kan ta sin tid. Du vet att vi alltid finns för dig. Kram, hälsa Davve o Tindra.

2010-11-06 @ 22:16:18
Jessica

Ja det hoppas jag verkligen, men vi får se va de säger på torsdag när jag ska på sjukhuset..



Tack vad söta ni är! Tur att jag har er som extra föräldrar ;)



Det ska jag göra! Hoppas att allt är bra med dig också?! Kram kram

2010-11-08 @ 09:04:10
URL: http://jessicahelenas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0