Ny Lya...?!

Så va helgen slut och ytterligare en vecka har tagit fart. Va på lägenhetsvisning igår och ja den va väl som en hyreslägenhet ska vara, inte helt perfekt m.a.o. Den va jätte mysig och hade ju sin charm, men golvet skulle behövas göra något åt och köket var väl inte det finaste, men i övrigt var den toppen! Fast det va ju de där med internet då.....

Ja vi får se hur det går helt enkelt, finns ju en annan lägenhet som vi hellre skulle vilja ha, så vi håller just nu tummarna för den! Men oavsett om vem av dom det skulle bli (om det blir någon av dem) så kommer det att finnas en öppenspis eller kakelugn = tokmysigt :D

Nu har jag och T nyss varit ute på morgonpromenaden där vi mötte hela gänget med rottisar. Så nu är det en som är trött efter leken. Kanske man ska passa på att plugga lite då, ha en föreläsning som jag inte har renskrivit. Det är nog lika bra att göra det nu innan man ska iväg på nästa föreläsning. Ja så får det bli.

/J


Kommentarer
Johanna

Men jag vill bekymra mig över det!! Det handlar om min väns liv och då bryr jag mig och vill veta! Se det så!!!

2010-11-15 @ 17:15:12
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0