Tiden Går Och Jag Står Still?

Dagarna går men jag vet inte om jag har släppt allt, sopat det under mattan eller helt enkelt är i chock fortfarande. Jag tycker mig märka av förändringar men vet inte om det beror på att jag vet om vad som komma skall eller om det är så att det redan har börjat ske...

Jag har även den senaste tiden varit dålig på att plugga och sitta framför datorn, ja kanske är det så att det inte är lika roligt längre eftersom jag ständigt blir påminnd om allt då.
Och bilkörningen ska vi inte prata om, egentligen borde jag nog snart ta och lämna in mitt körkort frivilligt :p Nä skämtåsido, jag har ju redan fått en ny tid om en vecka, så jag får väl helt enkelt vänta och se hur det går och vad de säger då.

Annars om dagarna, då jag inte pluggar, så hjälper jag mina föräldrar att flytta. Det är ju en hel del som ska göras. Så ikväll blir det att åka till deras gamla hus och hjälpa dom med att packa de sista grejorna.. Men först ska jag ta och borsta Tindra och sen börja med maten innan min underbara kommer hem :)

Måste även försöka hinna hälsa på min syster och hennes familj nånting. De har också köpt hus och flyttade i måndags... Kanske får en stund över till helgen :)

/J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0