Varför Skjuta Upp Något Man Kan Göra På En Gång?!

Hör och häpna! Jag kommer på mig själv titt som tätt att göra saker på en gång och inte skjuta upp dom till sista minuten. Jag blir så stolt över mig själv när det händer :) Och ju oftare det händer ju mer smittar det av sig på kommande saker som skall göras.

Så till följd av detta, samt tentan jag nyss hade, skall jag nu sätta mig och renskriva eftermiddagens föreläsning på en gång ;) Vi kommer att ha 13 föreläsningar denna kurs och sen en stor tenta så det är lika bra att ta tag i renskrivningen och inte skjuta upp det som jag gjorde i förra kursen (och alla andra tidigare kurser) ;p

Hihi igår hände något som gjorde mig glad, jag tror att det är pga detta som jag är på så bra humör idag också. På köpet tror jag även att D:et är lite glad han också för han verkade vara på lite extra bra humör vid middagen. Känns så bra med dessa ögonblick som lyser upp den annars gråa vardagen.

Produktivitet = att göra saker rätt

Effektivitet = att göra rätt saker

  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0