Dåligt Samvete.

Usch vilket dåligt samvete jag har nu. Men det roliga är att jag inte har gjort någonting och det är just därför jag har dåligt samvete. Klockan är redan 10.30 och jag har typ bara ätit frukost och tagit en 30 minuters promenad. Vart tog hela morgonen vägen?

Efter att D hade gått till jobbet gick jag och Tindra och lade oss igen. Låg och skedade i sängen ett bra tag. Åh det är så mysigt när hon är med i sängen, men det är verkligen inte ofta hon får det och för övrigt tror jag inte att hon tycker om det någon längre stund heller.

Igår var jag på Perfect Home visning. Det jag hade tänkt beställa fanns dock inte kvar men förhoppningsvis kommer den tillbaka till hösten. Vilket egentligen passar mig bättre på många sätt och vi också. Dels har man inte så mycke ljus tänt nu under sommaren, dels ha jag ingenstans att förvara den och sen va det ju det här med pengar.

Pengar. Ja det är så svårt nu tycker jag och veta hur jag ska göra med sjukskrivningen. För om jag kontaktar CSN kommer jag ju bara att få ett halvt bidrag och jag tror inte att det är pengar som försäkringskassan kommer att betala ut bara så där. Eller är det någon som vet något om hur det funkar?

Nä kanske dags att dra upp persiennerna och släppa in lite dagsljus. Ska även ta och dricka lite kaffe och hoppas på att man blir piggare och att huvudvärken släpper. Skriver mer senare idag.


Puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0