En snabb uppdatering från lobbyn.

Blir bara en snabb uppdatering nu, sitter i lobbyn och det är massa folk här. Fixar trådlöst till rummet ikväll så då kan jag skriva lite mer. Jag har nyss utmanat en av mina svårigtheter, vilket gick riktigt bra. Jag har suttit själv och ätit på en restauramg :p Haha helt sjukt att man kan tycka att sånt är jobbigt..

Nu ska jag gå upp på rummet och lägga mig och vila ögonen en stund innan jag drar iväg på stan. Idag har jag en fridag så jag tänkte åka in till stan en sväng och kanske shoppa lite för att sedan träffa min kusin Nina som ska bjuda på middag. Tack för det verkar inte som att middagen här på hotellet skulle vara någon höjdare idag.

Puss hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0