Ett Sista Inlägg

Ja detta blir mitt sista inlägg innan jag drar iväg till Umeå. Vet inte om jag kommer att ha tillgång till internet där, men räknar inte med det. Nu ha jag nyss varit på stan och köpt en lila duk, ska ta och byta dom svarta gardinerna i vardagsrummet till vita. Därav var jag tvungen att köpa en ny duk :)

Ikväll blir det annars bara till att packa och duscha. D är jättesjuk så honom vill (läs kan) jag inte mysa med. Blir ju inge bra om jag blir sjuk nu innan operationen.. Måste även försöka äta något, men det är ju så tråkigt att laga mat till sig själv. D får bara dricka blåbärssoppa nu.

Men för er som undrar så är jag inte livrädd inför operationen. Visst är det väl klart att det känns lite läskigt att opereras och bli sövd för första gången i sitt liv. Men vad kan gå fel? Att jag vaknar upp blind? Ja men det är jag ju redan på det ögat :p Så nä, lite läskigt och lite lite nervös, men inte rädd!

Måste även passa på att tacka min underbara och fina syster för kommentaren i förra inlägget. Jag blev så rörd när jag läste det så tårarna bara rann på mig. Tack kära storasyster! Älskar dig!

Jag återkommer med en uppdatering så fort jag får tillgång till internet igen.


Puss puss


Kommentarer
Maria

Lycka till med op. Det kommer gå bra! :) Kramar

2011-04-05 @ 19:20:38
URL: http://vitgladiolus.blogg.se/
Susanne

Kommer att gå jättbra gumman. Ser ut att bli regn så jag kommer och skjutsar dig till bussen. Älskar dig. Kramar

2011-04-05 @ 22:39:58
Gunilla

Sov så gott gumman, hoppas inte din käraste smittar dig. Lägg din vovve i sängen och sov i soffan. Jag sms:ar till dig på torsdag för att höra en positiv tjej, tillbaka till det normala. Lycka till du vet att våra tankar finns hos dig. Kramar

2011-04-06 @ 00:34:14
Johanna

Lycka till nu gumman!! Väntar med spänning på en uppdatering om hur det har gått!



Puss å kram

2011-04-06 @ 09:26:19
URL: http://jordi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0