Godmorgon!

Idag blir det till att sitta på statsbiblioteket och plugga. Kul med lite omväxling i studiemiljön. Annars idag händer inget speciellt, har tagit på mig att tvätta 19-22 ikväll medans D ska vara med grabbarna. Visst är man väl en flickvän med guldkant?!

Haha även att det typ bara är hans smutstvätt.. Men jag tänkte att jag kanske kan få ut något av det genom att passa på att träna samtidigt som jag tvättar. Träningsrummet ligger vägg i vägg med tvättstugan så..

Imorgon däremot har jag lite mer att se fram emot, men samtidigt är jag fan nervös. Jag har bjudit ut D på dejt, allt är inte klart än och självklart är man ju spänd på om han kommer att uppskatta det eller inte. Ja det är bara att vänta och se helt enkelt..


Trevlig helg!


Kommentarer
Maria

Tack Jecka och detsamma till dig!! :) i tvättstugan ;) KRAM

2011-04-01 @ 19:35:56
URL: http://vitgladiolus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0