Godnatt

Så där, nu ligger jag i sängen nyduschad och redo för operation kl 8 i morgon. Känner mig ärligt talat inte det minsta nervös. Alla läkare och sköterskor jag har träffat har varit super gulliga! Så det känns tryggt :) operationen skulle egentligen ha skett idag men efter undersökningen beslutade läkaren som ska operera mig att jag skulle få en spruta i ögat och sen opereras på fredag istället. HJÄLP!!! Fy fan det måste ha varit något av det läskigaste jag någonsin gjort, men det gick bra och det kändes typ inte.

I onsdags kväll åkte jag och hälsade på min kusin och hans familj, det va trevligt att få träffa dom och se vart dom bor samt snusa på deras dotter lite ;) då operationen blev uppskjuten så fick jag en fridag idag. Jag käkade lunch här på hotellet sen drog jag ner på stan en sväng. Umeå måste vara den sämsta shoppingstaden som finns :p Men jag lyckades iaf fynda lite på rean, en t-shirt, en huvtröja (50 kr/st), lite underkläder och ljuslyktor till vardagsrummet :) Efter stan tog jag bussen raka vägen till min andra kusin. Fick träffa hennes pojkvän för första gången och se hur de bodde. Även dom bjöd på middag, tack mina snälla kusiner!

Efter en lång (som kändes kort) mysig kväll hos dom är jag nu tillbaka på hotellet. I morgon blir som sagt operationen och sedan får jag tillbringa en natt på avdelningen innan jag får åka hem på lördag. Vet dock inte vilken tid det blir än. Och eftersom jag inte tror att jag kommer att ha tillgång till internet där så blir detta mitt sista inlägg på bloggen härifrån Umeå. Nu ska jag ta och borsta tänderna och krypa ner under täcket.


Puss och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0