Livet.

Igår när jag var hos min bror visade han mig ett klipp på youtube som verkligen berörde en. Jag lyssnade på låten några ggr igår och har även gjort några ggr idag.



När jag sedan länkade den på facebook så fick jag ytterligare en länk av en kompis som handlade om samma personer och samma historia.



Efter att ha sett den några gånger också så går det upp för mig att tjejen har fått detta handikapp efter en traumatisk hjärnblödning. Det slår mig då som ett slag i magen att det hade kunna varit jag. Det är nu snart 6 år sedan jag hade min traumatiska hjärnblödning. Jag mår bra idag, men man fattar nog aldrig hur illa det hade kunnat sluta för mig.

Jag pratade lite om detta med min mamma förut och hon sa "Du hade tur. Din blödning slutade växa. Annars hade det kunna slutat lika illa för dig."

Det är läskigt att tänka på det. Men samtidigt får jag den där känslan att jag klarade mig av en anledning. Frågan är bara vad den anledningen är? Jag har en känsla av att jag kommer att göra/åstakomma något stort i mitt liv. Men än vet jag inte vad....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0