Måndag.

Så va helgen över, har hunnit med väldigt mycket. Igår var vi till min bror på kalas då hans dotter fyller 4 år snart, sedan va vi på middag hos D's föräldrar. Kvällen avslutades med den senaste Harry Potter filmen. Dock såg vi bara halva så förhoppningsvis blir det andra halvan ikväll.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vill ut till birsta en sväng men det beror ju på om min kära mamma har tid och lust att köra ut mig dit :p Annars har jag nog bara tänkt storstäda. På torsdag åker vi till fjällen och kommer inte hem förrän på måndag.

Tisdag därpå är det dags för laserbehandling av höger öga igen och därefter är det dags att ta tag i skolan. Konstaterade igår att jag kommer att få 3,5 vecka på mig att skriva min c-uppsats i folkhälsovetenskapen. Hm.. Sociologiuppsatsen kommer jag att skriva i sommar, men kom igen.. 3,5 vecka för att skriva en uppsats!? Jag kommer aldrig att klara det.

Måste nästan höra med någon läkare på tisdag och se om de kan fortsätta att sjukskriva mig eller åtminstonde höra om de ha något förslag på hur jag ska/kan gå vidare med detta. Dock hjälper det inte att grubbla på det här nu. Kanske ska ta en morgonpromenad med T istället..


Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0