Onsdag.

Här har vi visst missat att uppdatera på någon dag. Men det är väl inte hela världen?! Minns ärligt talat inte ens vad jag gjorde igår. Det är ganska fantastiskt vad mitt minne är dåligt ibland.. Och bara för att jag skriver så så kommer jag på att jag kanske måste ta och ringa försäkringsbolaget. Haha..

Idag har jag varit och handlat bajspåsar (och lite mat). Blev lite jobbigt imorse när jag konstaterade att bajspåsarna var slut. Har aldrig hänt mig tidigare. Men men en H&M-påse fungerade lika bra :) Nu håller jag på att tvätta, ska snart ner till tvättstugan igen, men först planerar jag att hinna dricka upp mitt efterlängtade kaffe och plocka ur diskmaskinen.

Jag hade som plan denna vecka att hinna storstäda, men saker och ting blir inte alltid som planerat. Jag har insett nu varför det står att jag endast får utföra enklare hushållsarbete så som matlagning i rekommendationen från läkaren. Haha jag läste lite nogare i papprena imorse och det står att jag inte får bada varmt (opps!) eller putsa fönster m.m. Så min stora vårstädning får helt enkelt vänta till sommaren.


För övrigt är det påsk denna vecka. Detta måste vara det första året som jag inte köper en enda påsk present till någon. Eller jo E ska få en imorgon när vi ska träffas över en fika. Men det behöver vi inte kalla en påsk present, det kan bara få vara en present till henne som är en underbar vän :)

Senare imorgon åker vi till fjällen - Vemdalen! Första gången som D följer med oss dit. Ska bli såå mysigt! Trodde först inte att jag skulle få åka till fjällen i påsk då jag fick blödningen, men som tur är har jag en snäll pappa som ska köra åt mig :D Blir nog inte så mycket updatering från fjällen men jag tar med kameran så förhoppningsvis kommer det lite bilder senare.


Önskar er alla en Glad Påsk!!!




Kommentarer
Erika

Vi åker till Vemdalen på söndag, har vi tur kanske vi stöter på varandra :) hoppas ni får trevligt!

2011-04-20 @ 15:42:17
URL: http://erikawedin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0