Onsdag.

Ibland funderar man på om man verkligen har någon som läser sin blogg. Men nu den senaste tiden har jag fått fler och fler bekräftelse på att det finns dom som verkligen läser den. Vilket ju gör en mer motiverad till att skriva :)

Eftersom jag har blivit sjukskriven i två veckor så har jag mycket tid över till allt nu. Men när man väl har tiden så finns det ingenting att göra. Jag menar, man kan ju inte städa varje dag... Samtidigt som jag inte får anstränga mig en massa och blir väldigt lätt yr, skakig och får svårt att andas.

Jag  får inte köra bil (så den står parkerad hemma hos mami och papi). Jag orkar inte anstränga ögonen några längre stunder och jag är känslig mot ljus. Så vad ska man göra? Sova? Fasen det kryper i kroppen av rastlöshet på mig medans ögonen och huvudet värker

Just nu är jag hemma hos mamma och håller henne sällskap medans hon putsar fönster och byter gardiner. Blir själv så sugen på att också byta gardiner. Tror nästan att det blir till att åka hem sen och sätta upp vårgardinerna i köket sedan :) Dock är det där med att putsa fönster inte min grej. Ärligt talat så tror jag aldrig att jag har putsat fönster någon gång. Inte vad jag kan minnas iaf.

Mina föräldrar har nyss renoverat köket så nu har det ett stort, öppet, vitt, lantigt kök och jag är sååå avundsjuk! Jag vill också flytta till hus. Dock finns det två saker som stoppar mig, pengarna och D... Så jag får helt enkelt nöja mig med att bo i en hyreslägenhet så länge.


Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0